Telefonia IP

Do uruchomienia usługi wymagany jest aparat telefoniczny obsługujący telefonię IP (protokół SIP) lub bramka telefoniczna, do której podłączyć można zwykły analogowy aparat telefoniczny.

Platforma VoIP oferuje szereg funkcjonalności, które znacznie przewyższają możliwości zwykłych linii analogowych. Poniżej znajdują się lista usług obsługiwanych przez naszą platformę:

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Jednoczesna obsługa kilku połączeń przychodzących

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Rejestr połączeń przychodzących

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Nagrywanie połączeń

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Obsługa FAX

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Wirtualna centrala

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Przekierowanie połączeń

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Blokada połączeń wychodzących

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Ukrywanie numeru

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Wirtualny FAX

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Poczta głosowa

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Poczta głosowa na e-mail

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Połączenia wdzwaniane

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”span”]   Billing i płatności on-line

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji o tej usłudze skontaktuj się z naszym działem handlowym.